Výčepní by měl hrát v hospodě hlavní roli – protože kromě perfektního pivního zážitku je právě sympatický výčepní důvodem, proč se štamgasti do svého oblíbeného podniku rádi vrací. Pilsner Urquell letos pořádá už patnáctý ročník soutěže Master Bartender. Cílem, smyslem a posláním soutěže je především motivace a zvyšování prestiže výčepních, jejichž dovednosti, znalosti a poctivá práce jsou pro kvalitu čepovaného piva v hospodách zásadní.

Deník se už podruhé v řadě rozhodl do soutěže zapojit a společně se čtenáři vybrat z finalistů soutěže toho nejsympatičtějšího. Protože věříme, že sládek pivo sice vaří, ale výčepního ho dělá. A pokud jste ještě nestačili svého oblíbence podpořit, nezoufejte. Hlasování se totiž prodlužuje o celý jeden týden!

Svému favoritovi můžete dát hlas na www.denik.cz hlas až do půlnoci 12. listopadu a zasáhnout tak do dosavadního těsného souboje mezi výčepními na prvních dvou místech.

Kateřina Gaydiczová (Praha)

Na regionální kolo soutěže Pilsner Urquell Master Bartender jsem se připravovala během směn v restauraci. V restauracích jsem začala pracovat už při škole, později jsem se dopracovala k výčepu a už u něj zůstala. Svou práci se vždycky snažím dělat, jak nejlépe dokážu."

Zdroj: Plzeňský Prazdroj, a. s.

Barbora Gojová (Ostrava)

K výčepu jsem se postavila hned po škole a obor jsem také vystudovala. Každý z hostů je pro mě unikátní osobností a vůbec mi nezáleží na tom, jestli je třeba slavný. Ke všem se snažím přistupovat se stejnou otevřeností."

Zdroj: Plzeňský Prazdroj, a. s.

Veronika Hošková (Hradec Králové)

Téměř každý, kdo mě někdy viděl za výčepem, nebo i mimo něj, říká, že jsem ta nejupovídanější výčepní, kterou znají. Moc ráda bych načepovala pivo britské královně Alžbětě, protože je to neuvěřitelně fascinující žena, která dokázala a prožila tolik věci, které si většina z nás nedokáže ani představit."

Zdroj: Plzeňský Prazdroj, a. s.

Bronislav Klus (Brno)

Zastávám názor, že každý host by se měl při návštěvě našeho podniku cítit co nejvíce příjemně, a především se pobavit. A od toho jsem tady já. Miluji, když můžu ze své pozice pomoci zapojit dva cizí hosty do jedné společné konverzace"

Zdroj: Plzeňský Prazdroj, a. s.

Tomáš Kozák (Plzeň)

Snažím se, aby se u nás každý host cítil jako doma. Nezáleží na tom, odkud přijel nebo jaké má postavení. S každým, kdo k nám zavítá, se vždycky snažím prohodit pár slov a věnovat mu alespoň jeden úsměv."

Zdroj: Plzeňský Prazdroj, a. s.

Ota Macháček (Hradec Králové)

Kdybych vyhrál Mistra Sympatie, získal bych tím dobrou příležitost propagovat českou hospodskou kulturu, která je dle mého názoru u nás velmi nedoceněná. A moc se těším, až bude má sestra plnoletá a budu jí moci načepovat poctivou hladinku Plzně."

Zdroj: Plzeňský Prazdroj, a. s.

Martin Pačes (Praha)

Začínal jsem na place jako číšník, když se ale uvolnilo místo u výčepu, vyzkoušel jsem to a hned mě to chytlo. Od té doby jsem se od výčepu nehnul. Pivo čepuji rád a myslím si, že si každý zaslouží dostat pivo, které bylo načepované s láskou."

Zdroj: Plzeňský Prazdroj, a. s.

Michal Pintr (Prachatice)

Láska k pivu musí být oboustranná. Proto je pro mě osobností každý host, který navštíví restauraci, kde pracuji jako výčepní. Každému z nich načepuji s láskou skvělou Plzeň, o kterou je u nás velmi dobře postaráno."

Zdroj: Plzeňský Prazdroj, a. s.