Za první dva týdny hlasovalo již více než 5 000 lidí, kteří fandí odpovědnému přístupu k podnikání a férovým praktikám v byznysu. To je také hlavním cílem projektu Český Goodwill. Letos počtvrté jeho prostřednictvím budou ocenění čeští podnikatelé a společnosti, které se chovají čestně a podnikají poctivě. A lidé si jich za to váží.

Hlasujte také pro vaši Osobnost

„Český Goodwill nastavuje zrcadlo tomu, jak se firmy chovají, tedy jak je ve skutečnosti vnímá jejich okolí," vysvětlila ředitelka české poradenské skupiny HPCG Lenka Hlavatá, že Český Goodwill je především oceněním veřejnosti. „Lidé nominují podnikatele, kterých si váží, a současně hlasují v hlavní kategorii projektu, kterou je Osobnost," upřesnila Hlavatá, jak se veřejnost podílí na výsledné podobě ocenění Český Goodwill.

Hlasovat může každý jednotlivec, který chce ocenit podnikatele, kteří nemyslí jen na sebe. Každý hlasující má jeden hlas a hlasování skončí o půlnoci 30. září 2016.

V kategorii Osobnost se o přízeň veřejnosti ucházejí všechny firmy, které přijaly svou nominaci. Vedle toho může každá získat srdce poroty v některé z kategoriích Tradice, Inovace, Partner a Mecenáš, které jsou v rámci projektu Český Goodwill tradičně vyhlašovány.

Odborná porota také hodnotí

Závěrečná diskuse porotců proběhne v úterý 20. září. Jména vítězů budou vyhlášena ale až při slavnostním galavečeru, který se u příležitosti předání ocenění Český Goodwill 2016 letos uskuteční 20. října. Na oceněné čeká řada příjemných překvapení a hodnotné výhry.

Pořadatelem projektu je česká poradenská skupina HPCG. Nad transparentním průběhem projektu dohlíží světově uznávaná certifikační autorita TÜV SÜD Czech. Prestižní novinkou pro rok 2016 je záštita, kterou nad oceněním převzala Mezinárodní obchodní komora a Světová federace obchodních komor se sídlem v Paříži.

Hlasovat můžete na www.cesky-goodwill.cz. I váš hlas rozhodne o tom, kdo získá titul Osobnost ČG 2016.