S mottem "Moje cena. Moje kvalita. Moje značka." přináší drogerie parfumerie ROSSMANN svým zákazníkům přibližně 35 privátních značek. Jedná se o na míru šité produkty s velmi příznivými cenami, které jsou díky vysoké kvalitě, neustálé inovaci a sledování trendů srovnatelné s produkty jiných výrobců.

Od krémů, přes prací prostředky až po produkty pro domácí mazlíčky

Pod názvem ROSSMANN, značka kvality se skrývá široká škála produktů napříč sortimentem, který zákazník v drogerii a parfumerii očekává. Nabídka tak zahrnuje tělovou, pleťovou a vlasovou kosmetiku, včetně pomůcek pro úpravu vlasů, dámské parfémy, výrobky papírové drogerie a dámské hygieny, produkty pro péči o dítě (kosmetika, potraviny, příslušenství), pánskou kosmetiku, opalovací krémy,úklidové, čisticí prostředky a jiné produkty pro domácnost, dále potraviny a vitaminové doplňky, čaje, výrobky pro dentální péči, ale i výrobky pro domácí mazlíčky a mnohé další. Významnou novinkou posledních let je i dekorativní kosmetika.

Jak to vypadá s cenou?

Dobrou zprávou je, že si zákazníci za kvalitu nemusí připlácet. ROSSMANN nevyužívá masivní televizní ani tištěnou reklamu - z toho důvodu si může dovolit snížit cenu, aniž by se to odrazilo na úrovni nabídky. ROSSMANN neustále hledá cesty, jak jít vstříc svým zákazníkům, uspokojit jejich požadavky a zpříjemnit jim nákupy. V současné době pro ně proto připravil slevové kupony na své privátní značky. K dostání budou na prodejnách ROSSMANN na začátku října, platí od 1. do 31. října a v případě jejich využití mohou zákazníci ušetřit až 610 Kč.

Kvalita na prvním místě

Každý výrobek se pyšní vysokou kvalitou. ROSSMANN klade na dodavatele svých privátních značek vysoké nároky. Dohlíží jak na kvalitu zdrojových surovin, tak i hotových produktů. Jednotlivé výrobky prochází pečlivým výběrem a absolvují důkladné jakostní testy. Mimo jakostních známek jsou držiteli mnoha certifikací (např. BIO, Vegan květina, PEFC, Der Blaue Engel, symbol Charty udržitelného úklidu či Ecolabel) a rovněž jsou odrazem bezpečnosti, odpovědnosti a férového přístupu. Všichni dodavatelé se totiž musí hlásit k zásadám bezpečnosti práce, zákazu diskriminace, šetrnému chování k životnímu prostředí, zákazu dětské práce či trvale udržitelnému rozvoji v podnikání.