Psal se rok 1994, kdy se v Českých Budějovicích otevřela první česká prodejna ROSSMANN. Síť se v průběhu let postupně rozrůstala a dnes čítá již 125 poboček po celé České republice. Původ drogistické sítě ROSSMANN hledejme v Německu. Zakladatelem je Dirk Roßmann, který je v tamější zemi považován za vynálezce konceptu drogistického trhu s prodejnami, vyznačujícími se inovativním samoobslužným způsobem nakupování. Společnost ROSSMANN v současné době působí v šesti evropských zemích a se svými 3 500 prodejnami a téměř 48 000 pracovníky se řadí k největším a nejúspěšnějším drogistickým obchodům v Evropě.

Moje cena. Moje kvalita. Moje značka

Hlavní roli zde hraje spokojený zákazník. Pro někoho otřepaná fráze, pro společnost ROSSMANN příležitost vytvářet vlastní značku a jít svým zákazníkům vstříc. Pod privátní značkou ROSSMANN se totiž skrývají na míru šité produkty, které jsou však díky vysoké kvalitě, neustálé inovaci a sledování trendů srovnatelné s produkty jiných výrobců. V Německu jsou k dostání již více než patnáct let, čeští zákazníci se s nimi pravidelně potkávají od roku 2001.
Každý výrobek se pyšní exkluzivní kvalitou, protože prochází pečlivým výběrem a absolvuje důkladné jakostní testy. Mimo to je odrazem bezpečnosti, odpovědnosti a férového přístupu. Všichni dodavatelé se totiž musí hlásit k zásadám bezpečnosti práce, zákazu diskriminace, šetrnému chování k životnímu prostředí, zákazu dětské práce či trvale udržitelnému rozvoji v podnikání.

Pravidelná dávka inspirace a výhodných akcí

Se svými zákazníky se ROSSMANN potkává nejen v jednotlivých prodejnách, ale i na řádcích svého magazínu. Pravidelně v něm přináší spoustu inspirace a tipů z oblasti zdraví a krásy, které doplňuje pestrou nabídkou cen a akcí. V nejnovějším vydání, které platí od 15. do 26. srpna 2016, se čtenářky kupříkladu dozví, jak se správně nalíčit ke svému letnímu opálení a jakým způsobem pečovat o vlasy či pleť po náročném slunění. Přináší také tipy na vůně, rady pro dokonale oholené nohy či doporučení, jak se zdravě stravovat. A samozřejmě vstupuje i do světa pánské péče. Pro zákazníky se tedy může stát nákupním rádcem a odpočinkovým čtením v jednom.

Drogerie parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 500 prodejen a zaměstnává téměř 48 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 125 prodejen s více než 720 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.