Jak tyto lidi na web přivést je dosti velká věda a přední marketingové agentury k tomu používají velmi sofistikované postupy postavené na znalosti lidského mozku (neuromarketing) a psychologii. Zní to děsivě, ale při správném použití se jedná o nástroje win-win, tj. výhra pro zákazníka i pro zadavatele reklamy. Potenciální zákazník dostane informaci, kterou aktuálně hledá a bez zbytečného zdržování dosáhne uspokojení své potřeby. K tomu slouží moderní marketing, využívající pokročilé internetové nástroje a technologie.

Techniky manipulace a vymývání mozků jsou agenturní praktiky minulého století a byť je někteří stále používají, díky zvyšující se erudovanosti zákazníků brzy vymizí.

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D., majitel a jednatel společnosti PTL, s.r.o. k tomu řekl: „Patříme mezi marketingové agentury, využívající tzv. strategický marketing. K tomu jsme vyvinuli vlastní metodiku: 8 otázek strategického marketéra. Ta vychází z osvědčených marketingových přístupů Kotlera, Ogilvyho a dalších marketingových „guru“ a zasazuje je do snadno uchopitelného rámce.“

Firma PTL, s.r.o. disponuje specialisty na placenou reklamu na sociálních sítích a webových stránkách (tzv. PPC reklama), optimalizaci stránek, aby se vaší cílovce zobrazovaly na předních místech vyhledávání (tzv. SEO) a vytváří i zcela nové webové stránky. Vít Skála dodává: „Na začátku spolupráce se vždy hodně ptáme, abychom pak navrhli postup, který nejlépe splní vaše potřeby. Zastáváme názor, že peníze do marketingu musí mít jasnou měřitelnou návratnost a nemohou se stát černou dírou v rozpočtu.“

A co to je sociální podnik? V kostce je tím charakterizována firma, které jde o více než jen dosahovat zisku. PTL prioritně zajišťuje kvalitní stabilní práci lidem se zdravotním handicapem, kteří mají různá pracovní omezení. Dále usiluje o maximálně šetrný přístup k životnímu prostředí, využívání především místních zdrojů a pomáhá v rozvoji místních komunit. Podnikání pro firmu PTL, s.r.o. není cílem, ale prostředkem k dosažení vyšších celospolečensky prospěšných cílů.

V sociálním podniku PTL, s.r.o. pracuje více jak 50 % osob se zdravotním postižením, proto jej mohou větší zaměstnavatelé využít jako poskytovatele tzv. náhradního plnění.

více zde