„U pokladen prodejny Albert v našem obchodním centru jsme umístili LED obrazovku, která slouží pro promítání vzkazů od zákazníků. Ty čerpáme z facebookové skupiny Pošli úsměv, kterou jsme k tomuto účelu založili,“ říká Kateřina Boháčová, marketingová manažerka obchodního centra, které spadá do skupiny CPI Property Group.

Zdroj: Asset Media

Za prvních 24 hodin existence skupina nasbírala 245 členů a jejich počet dále roste – k 6. dubnu měla členů již více než 390. Lidé si zde navzájem posílají fotky svých úsměvů, pozitivní vzkazy, vtipy i videa pro zasmání, ale také tipy, jak zabavit sebe a děti. Redakce následně vybírá příspěvky, které umisťuje také na obrazovku v obchodním centru.

„Kromě těchto příspěvků běží na obrazovce i osvětová videa o hygienických opatřeních a informace o možnostech, jak podpořit boj Unicefu proti Covid-19. Aktuálně jsme zde umístili také informace o veřejné sbírce Libereckého kraje, prostřednictvím které lidé mohou přispívat na nákup ochranných pomůcek,“ doplňuje Kateřina Boháčová.

A protože šířit dobrou náladu je v těchto dnech ještě důležitější než kdy jindy, umístilo obchodní centrum Nisa na nevyužité billboardy, které pronajímá nebo vlastní, pozitivní grafiku, ve které děkujeme především prodavačkám a prodavačům i ostatnímu personálu. Stejně tak zde děkuje členům záchranných sborů a v neposlední řadě i všem, kdo jakoukoliv formou pomáhají.

Chcete také poslat úsměv? Připojte se k nám!

Zdroj: Asset Media