Firma byla nejdříve zaměřená na vývoj softwaru na míru, ale momentálně se celý tým plně soustředí na cloudový nástroj RAYNET CRM. Díky tomu se ve třech krocích změní obchod každého podnikatele k jednoduché dokonalosti. Že je jejich projekt užitečný, dokazuje také 71% nárůst uživatelů za poslední rok.

Už nám chybí jen Antarktida

Start firmy byl bezesporu těžký. První kancelář měli na koleji a na závany vůní z kuchyňky od vedle jen tak nezapomenou. „Začínali jsme podnikat hned po škole a po prvním roce jsme se toho naučili více než za celou dobu studia. Ze začátku jsme neměli nic a minimální mzdu jsme si mohli vyplácet až po půl roce. Na schůzky s klienty jsme měli jen jedno auto a jeden notebook," vzpomíná Jaroslav.

Přehled nad obchodem, to je hlavní úkol pro RAYNET CRM, abyste podnikání mohli pořád posouvat dopředu. „Neustále se snažíme se ve všem zlepšovat. Jen loni jsme do RAYNETu přidali 253 vylepšení a náš nástroj už používají obchodníci na všech kontinentech krom Antarktidy," říká Jaroslav. Neustále zlepšování mají ve firmě dokonce nastaveno jako pravidlo.

Ve výsledku jsme jiní ve všem

Jako základ svého podnikání mají na nic si nehrát a být normální. Už při návštěvě jejich webových stránek, kde můžete poznat celý tým RAYNETu, se vám budou zdát jako pohodáři, který dělají to, co umí nejlíp. Pro uživatele pořádají tzv. RayDay. „Snažíme se tam našim uživatelům předat to nejhodnotnější, co o řízení obchodu víme. Další setkání budeme organizovat zase na jaře," vypráví Jaroslav. Jejich snem je i vlastní konference o jakémsi podnikatelském bodu zlomu. Fascinuje je totiž moment, při kterém se dobrá firma změní ve skvělou.

„Máme před sebou spoustu plánů a jsme rádi, že jsme se při této příležitosti mohli zapojit do kampaně společnosti O2 Oceňujeme malé podnikání, díky které bychom rádi dali o RAYNETu více vědět," dodává s úsměvem podnikatel.

www.o2.cz/podnikatel/ocenujeme/