„Roušky si u nás mohou zákazníci zakoupit za téměř symbolickou cenu 50 Kč za kus, přičemž celá částka putuje zpět Charitě. Platba je možná pouze bezkontaktně, jedná se tedy o velmi bezpečný způsob, jak roušky k lidem dostat,“ říká Kateřina Boháčová, marketingová manažerka OC Nisa. „Zakoupené roušky je vždy potřeba ihned vyvařit a vyžehlit,“ upozorňuje.

Rouškomat je v obchodním centru umístěn u vstupu po lávce z parkovacího domu. O pravidelné doplňování roušek se stará společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, která zajistila také bleskové upravení a dodání rouškomatů do pěti obchodních center z portfolia skupiny CPI Property Group – kromě liberecké Nisy také do Futura Hradec Králové, Olympie Teplice, IGY v Českých Budějovicích a plzeňské Olympie.

„Charita Kralupy nad Vltavou dokáže našít 300 roušek za den. Pokud je tedy rouškomat prázdný, prosíme zákazníky, aby se zkusili vrátit později,“ vyzývá René Švejda, manažer OC Nisa a dodává: „Děkujeme moc všem, kdo na projektu spolupracují i kdo ho podporují!“

Zdroj: Asset Media