Paní Ilona (35) se nedávno rozhodla modernizovat své kadeřnictví a pořídila si aplikaci ePokladna od Vodafonu.

Proč jste si aplikaci pořídila?

Chtěla jsem vyjít vstříc zákazníkům, kteří preferují domácí, ale i moderní prostředí a mají zájem o bezhotovostní platby. Tuto možnost nabízejí spíše větší kadeřnictví, zatímco menší přijímají pouze hotovost.

Co považujete za největší výhody ePokladny?

Aplikace od Vodafonu mi umožňuje evidovat tržby, vystavovat elektronické účtenky a skrze bezdrátové připojení kapesní tiskárny je i tisknout. K ePokladně je navíc možné připojit i platební terminál mPOS, což je přesně to, co jsem hledala.
Další výhodou je, že k samotné ePokladně není potřeba internetové připojení. Všechno lze vyřídit offline, samozřejmě s výjimkou bezhotovostních plateb a posílání účtenek na mail.

Na co všechno ePokladnu používáte?

Kromě bezhotovostních plateb a zasílání účtenek na email mi aplikace umožňuje vést si i lepší přehled o denních tržbách. Už nemusím každému zákazníkovi vypisovat paragon a mí zákazníci zase nemusí řešit, jestli mají v peněžence dost peněz.

Jaké byly Vaše počáteční náklady?

Licence mě stojí 180 korun měsíčně a za tarif RED LTE Business platím 749 korun měsíčně. Když jsem si ePokladnu pořídila, přešla jsem totiž rovnou i k Vodafonu. Chtěla jsem mít všechny služby u jednoho dodavatele. Pak už jsem investovala jen do nákupu tiskárny a platebního terminálu, tablet jsem už měla.

Co Vám aplikace přinesla?

Aplikace mi šetří čas. Na tabletu jen naklikám jednotlivé provedené úkony a hned mám celkovou částku. Také se mi zvedly tržby. Bezhotovostní platby mi zajistily mnoho nových zákazníků, a ti stálí se už netrápí aktuální hotovostí a nechají si s klidem doporučit i doplňkové procedury. Díky ePokladně jsem navíc připravená i na plánovanou elektronickou evidenci tržeb a nemusím se bát jako moje kolegyně, že to pro mě bude znamenat nějaké výdaje navíc.