V knize Kritický pohled na marketing Štefan Ihnat zúročuje roky zkušeností. Denně se setkává s klienty, a tak moc dobře ví, co je jim potřeba vysvětlit. Hlavním cílem knihy je totiž pomoci lidem, aby si vybrali dobrého odborníka na online marketing. Snaží se jim popsat, na co by se měli ptát a o jaké věci se zajímat, aby pak nebyli z výsledku zklamaní.

Kniha pro každého začátečníka v online marketingu

Publikace je určena zejména majitelům a zaměstnancům středních či menších firem, případně živnostníkům. Příjemné odpoledne u ní ale může strávit kdokoliv, kdo na online marketing sám nestačí a chtěl by trochu rozumět řeči specialistů. Kniha vysvětluje základy, nenudí odbornými termíny a zbytečnostmi. Na rozdíl od informací dohledatelných na internetu vše vysvětluje laicky a nezachází zcela do hloubky, když to není potřeba.

Obsaženy jsou všechny důležité části internetového marketingu

Kritický pohled na marketing se zmiňuje o analytice, rozesílání e-mailů, vyhledávačích, SEO, klíčových slovech, registracích do katalogů, PPC reklamách, remarketingu i sociálních sítích. Část je věnovaná přímo tomu, na co si dávat pozor při výběru dodavatele těchto služeb. Čtenáři se dozví i to, jaké chyby lidé při výběru specialistů na marketing dělají nejčastěji.

Kniha je k dispozici nejen v již zmiňovaných knihkupectvích, ale také přímo na webu Critical.cz, kde ji mají jednak v papírové, jednak v elektronické verzi.