Po dobu 10 týdnů, od 9. května do 17. července 2016, můžete za uskutečněné nákupy v jakékoliv ze 124 prodejen ROSSMANN sbírat body. Za každých 200 korun nákupu obdržíte do hrací karty 1 bod. Při koupi speciálně označených produktů, pak získáte další body navíc (viz tabulka). Ty lze postupně proměňovat za slevy na vybrané produkty a navíc můžete každý týden soutěžit o zájezd v hodnotě 20 000 korun od cestovní agentury Invia dle vlastního výběru. Hlavní cenou letní kampaně je exotická dovolená na Bali v hodnotě 200 000 korun! Do soutěže se lze zaregistrovat na webových stránkách www.rossmann.cz.

2 body = plážová taška za 9,90 Kč (běžná cena 49,90 Kč)
4 body = možnost vyhrát zájezd za 20 000 Kč (každý týden 1 zájezd)
6 bodů = plážová osuška za 199 Kč (běžná cena 349 Kč)
8 bodů = plážová osuška za 99 Kč (běžná cena 349 Kč)
9 bodů = možnost vyhrát zájezd na Bali za 200 000 Kč, zároveň 15% sleva na příští nákup

Otázka pro:

Kateřinu Olšákovou, marketingovou manažerku společnosti ROSSMANN

Proč jste se rozhodli tuto kampaň zrealizovat právě s Invií?

Pro spolupráci s Invií jsme se rozhodli z důvodu široké nabídky, kdy si zákazník může na jednom místě vybrat zájezdy od více než 300 CK kamkoli, případně si připlatit a díky tomu se svobodně rozhodnout, kam cestu podnikne.

Michala Bošelu z marketingu cestovní agentury Invia

Co si od soutěže slibujete?

Díky tématice celé soutěže se naše účast, jakožto specialisty na dovolenou, logicky nabízela a rádi jsme přijali nabídku stát se jejími partnery. Jedná se pro nás o významnou spolupráci a zároveň oceňujeme možnost být součástí kampaně na všech pobočkách společnosti ROSSMANN.