PPC reklama
Pravděpodobně nejoblíbenější a nejefektivnější je PPC reklama. Jedná se o typickou propagaci, kterou poznáte pokaždé, když si zadáte do vyhledávače nějaký výraz. V klasickém vyhledávání je PPC reklama většinou vždy na horních třech pozicích. Jako příklad dáme třeba kancelářskou techniku. Jestliže si zákazník potřebuje objednat tonery Samsung, tak s největší pravděpodobností zadá toto spojení do Googlu nebo Seznamu. Vyhledávání nalezne relevantní odkazy. Firmy platící si za PPC reklamu se zobrazí ve vyhledávání nahoře. Firma, jež propaguje svůj výrobek nebo službu, platí pouze za prokliky na své stránky. Nevydává tak peníze za nic navíc.    

PR články
Zajímavou volbou propagace jsou reklamní články v různých online médiích. Optimální jsou především magazíny mající vysokou návštěvnost. S největší pravděpodobností mnohé z nich vaše služba zaujme. Pokud má někdo zájem o jazykové kurzy, může se o nich dozvědět třeba v online magazínu pojednávajícím především o penězích a vzdělávání.

Odkazy na webech
Posílit své internetové stránky mohou majitelé různých webů prostřednictvím odkazů na jiných internetových prezentacích. I mezinárodní offshore firma může své stránky posílit tak, že nakoupí možnost umístění svých odkazů jinde. Služba mnohdy nestojí ani tolik peněz za předpokladu, že se do všeho vloží profesionální linkbuilder. 

Reklamní bannery
S tvorbou internetových stránek souvisí také vznik hezkých a efektivně řešených reklamních bannerů. Jedná se o graficky i textově zajímavě řešená pole. Vytvoření kvalitního eshopu mnohé firmy nabízejí i včetně zkonstruování zajímavých reklamních bannerů, které na internetový obchod budou upozorňovat.

Jiné druhy propagace
Zapomenout nelze ani na jiné formy propagace, mezi které se řadí třeba reklama na Facebooku. Tato nejoblíbenější sociální síť nabízí spousty prostoru pro propagaci nejrůznějších služeb a výrobků. Moderní správná reklama na Facebooku dokáže zaujmout a umí cílit přesně na zájmovou skupinu lidí, kteří o daný výrobek budou stát. Propagovat konkrétní sortiment na Facebooku není nijak složité a ani finančně náročné.