Domácí zvířata vyžadují zvláštní péči i v krizové situaci, ve které se nyní nacházíme, pravidelný přísun jídla a pití zkrátka potřebují. Ostravská prodejna a e-shop  Hladový pes v Nádražní ulici funguje již v obvyklém režimu a je otevřena dle běžné otevírací doby.
„Své stálé zásoby máme na skladě, takže k nám můžete přijít tak, jak jste byli zvyklí dříve,“ vzkazuje zákazníkům majitel prodejny Michal Hrtánek. „Samozřejmostí je dodržování všech opatření souvisejících s pandemií koronaviru. Znamená to vstup jednotlivě do vyhrazeného prostoru, ve kterém vyčkáte, s nákupem vám pomůžeme nebo vám  vydáme objednávku z e-shopu. Platbu při nákupu v prodejně upřednostňujeme platební kartou,“ popisuje Michal  Hrtánek postup při osobní návštěvě prodejny.

Jak se člověk stane majitelem Hladového psa?
Všechno to byla vlastně souhra náhod. S přítelkyní jsme si koupili svého prvního našeho psa, maďarského ohaře Arta. Kdybychom si koupili jakékoliv jiné plemeno než ohaře, tak by dnes bylo všechno jinak. Od jeho chovatele jsme se dostali až k původnímu majiteli Hladového psa, který pejsky zároveň i cvičil a připravoval na lovecké zkoušky. Slovo dalo slovo a časem jsme se stali spolumajiteli. Jak čas běžel, tak se náš psí tým rozrostl ještě o další dva ohaře, Dannyho a Stronga. Postupem času se naše cesty se spolumajitelem rozešly a Hladový pes mně zůstal. Nový začátek byl těžký, začínali jsme v garáži, ale nebyl jsem na to sám.

Dá se říct, že podnikání v tomto oboru je hodně náročné?
E-commerce je samo o sobě velmi konkurenční a v oblasti prodeje chovatelských potřeb to platí dvojnásob. Je to těžké, ale když máte kolem sebe ty nejlepší spolupracovníky, pak se dá vše zvládnout.

Zdroj: zadavatel inzerce

V pracovní karanténě

Je něčím Hladový pes výjimečný?
Ano. Stali jsme se pouze psí speciálkou. Máme novou prodejnu v Nádražní ulici v Ostravě, kde prodáváme pouze potřeby pro pejsky. Někdy nám lidé vyčítají, že nemáme něco i pro kočky a další, ale děláme jen to, čemu rozumíme, s lidmi pak sdílíme veškeré své zkušenosti a zážitky.  Naši psi jsou s námi i v práci, a tak není den, kdyby vás Strong nebo Danny v naší prodejně nepřivítal.

Jak postihl prodejnu stav nouze?
Dá se říct, že přes noc došlo v prodejně k rapidnímu poklesu prodejů. Co se týče e-shopu, tak to byl pravý opak. Zde prodeje významně vzrostly a my jsme se prvních 14 dní nouzového stavu nezastavili. Takže jsme byli v takové pracovní karanténě, od rána do večera v práci. Dnes je to již klidnější a věřím, že se vše vrátí do starých kolejí.

Setkal jste se s obavou, že by se zákazník mohl nakazit od svého psa či kočky?
Ne, tohle téma jsem zaregistroval  jen v televizi a osobně jsem neslyšel o žádném potvrzeném  přenosu ze psa na člověka nebo opačně.

Zdroj: zadavatel inzerce

Pes je parťák

Požadují třeba zákazníci radu, jak se ke svým mazlíčkům v současné době chovat? Nákazu si mohou přinést na srsti…
Víte, mám pocit, že již delší dobu není pes vnímán jako věc, ale je to parťák, člen vaší nejbližší rodiny. Nedokážu si představit, že by lidé změnili chování ke svému členu rodiny jen proto, že přišla nějaká krize. Pes pozná každou vaši náladu, změnu chování a u něj platí celý život to, co dnes tak často slýcháme - Jsme v tom společně.

Pociťujete zvýšený zájem například o hračky pro psy, když jsme s nimi doma nyní celý den a chceme je více zabavit?
Celkově se prodej hraček a potřeb pro psy zvýšil. Lidé začali více sportovat, běhat, jezdit na kole nebo na koloběžce a tohle všechno můžete dělat i se svým psem. Je na to potřeba speciální postroj, amortizační vodítko, pro člověka pak běžecký postroj a můžete vyrazit. To vše u nás můžete zakoupit, my vám to nastavíme přímo na vašeho pejska a společným sportovním zážitkům už nic nebrání.

E-shop Hladový pes funguje už přibližně 10 let, máte převážně stálé zákazníky?
Bude to znít možná nadneseně, ale máme ty nejlepší zákazníky na světě, a to myslím vážně. Moc si jich vážíme a vždy se na ně těšíme. Není den, kdy by k nám nezavítal Dobby, Donut, Falco, Coudy, Sheila, Brownie, Gir, a mnoho dalších. Sdílíme společné zážitky a někteří se stali už našimi kamarády.  Jsme taková velká psí rodina. O vánocích nám naší zákazníci nosili dárky, my jen koukali a nechápali. Ale byli jsme neskutečně vděční a tohle byla nejlepší odměna za naši práci. Když jsme na školeních a vyprávíme o tom, jak máme skvělé zákazníky, tak nám to nechtějí ani věřit. Dostali jsme například vyhlídkový let vírníkem nad Beskydy pro celou firmu. To bylo krásné a neskutečně jsme si to užili.

Zdroj: zadavatel inzerce

Půjčovna i psí pojištění

Sortiment je pořád stejný nebo jste ho postupem času rozšiřovali?
Na začátku jsme se snažili o co nejširší nabídku, ale postupem času jsme se zaměřili na kvalitu. To, co dnes prodáváme, je pro nás velmi důležité. Každé rozšíření sortimentu nyní pečlivě připravujeme. Na prvním místě je u nás kvalita, z té nikdy neslevíme. Proto mezi námi nabízené top krmiva patří Acana, Orijen a také Yoggies. U těchto psích krmiv známe původ, známe výrobu a pevně za nimi stojíme. Co se týče hraček, tak ty poctivě testujeme a to nejen my, ale poskytujeme je také zákazníkům k vyzkoušení. Poslední tester byl náš psí kamarád Donut, který zkoušel zničit kaučukový, ručně dělaný míček. Prvních 14 dní ho velmi vyčerpalo a až potom se mu podařilo míček lehce poškodit.

Je u vás možno mluvit o sezonním zboží?
Řekl bych, že se to týká pouze zimních oblečků, plovacích vest a antiparazitik. Ty jsou nyní velmi vyhledávaným zbožím, jelikož nám začíná sezona klíšťat, a je potřeba naše psí parťáky chránit.

Poskytujete ještě jiné služby než prodej krmiva pro psy?
Obnovili jsme rozvoz zboží po Ostravě, nyní jezdíme v úterý a ve čtvrtek, ale s rostoucí oblibou budeme přidávat i další dny tak, aby se z toho stala expresní služba. Máme i ojedinělou službu, když jsme minulý rok koupili paddleboardy a nyní je půjčujeme zákazníkům, kteří mají psa a chtějí si zajezdit na moři nebo přehradě i se psem. Nemusíte se bát, že by váš pes paddleboard poškodil, s tím počítáme a náklady na opravu jdou vždy na nás. Samozřejmosti je půjčení i plovací vesty pro psa, přece jen bezpečnost je důležitá.  Také jsme navázali spolupráci se společností PetExpert, zabývající se pojištěním léčebných výloh psa. Tuto pojistku můžete sjednat u nás,  zákazníkům ji vřele doporučujeme, protože i my jsme měli výdaje za veterinární ošetření a všichni víme, že to nejsou malé částky. S pojistkou od PetExperta je vše velmi snadné, o pejska je vždy perfektně postaráno a vy zaplatíte pouze 10 % spoluúčast.

www.hladovypes.com