Vizuální změny čekaly nejen vstupenky, permanentky a billboardy, ale i například parkovací karty nebo fan shop. Jak tedy v nové sezóně vypadají?

Základním kamenem tohoto moderního, ale zároveň nadčasového designu, je modrá a červená, tedy klubové barvy Viktorky. Zároveň však různé odstíny modré symbolizují stabilitu, klid nebo sílu, kontrastní červená naopak napětí, energii a emoce. Za novým vzhledem FC Viktoria Plzeň se ale skrývá mnohem více než paleta barev.



 ,,Esencí vizuálního stylu je grafický prvek symbolizující propojení emocí fanoušků, ambicí klubu, dynamiky hry a atmosféry na stadionu,” vysvětluje Jan Beneš z agentury Beneš & Michl nápad na nový design klubu. Dominuje mu vlna z teček, představující tok emocí během zápasu a dynamiku hry. Jednotlivé tečky symbolizují sjednocenou energii, zvuk a pohyb fanoušků i hráčů. Třešničkou na dortu je pak výběr vhodného typu písma a správná kompozice všech grafických prvků.

 Nezbývá tedy než popřát Viktorce, aby byly výsledky nadcházející sezóny stejně povedené jako její nová grafika.