Princip kampaně s názvem „Natankuj víc, vyhraj víc" je jednoduchý. Stačí natankovat u čerpacích stanic EuroOil a ponechat si účtenku. Systém vyhodnotí každou 30 000. účtenku jako výherní. „Celou hru jsme nastavili tak, aby každý den alespoň jeden řidič od nás získal poukázku na nákup pohonných hmot zdarma, a to v hodnotě svého nákupu a maximálně do 60 litrů paliva," upřesňuje Lenka Svobodová, vedoucí útvaru marketingu společnosti ČEPRO, která síť EuroOil provozuje.

Výherní kódy se zákazníci dozví na webu http://www.eurooil.cz. Zároveň si zde mohou své účtenky registrovat, což jim ulehčí práci s hlídáním případných výher. Z těchto registrovaných poukázek bude v prosinci vylosována ještě bonusová výhra 10 000,- Kč v poukázkách na palivo.

Při návštěvě čerpací stanice EuroOil se tedy vyplatí natankovat co nejvíce. „Naši zákazníci oceňují kvalitní paliva i zlepšující se servis na jednotlivých pumpách. V rámci projektu Oživení dokončíme letos modernizaci jejich interiéru. To vše doufám přispěje k posílení loajality našich zákazníků a věřím, že najdeme i řadu nových řidičů, kteří si k nám přijedou pro plnou nádrž," dodává Jan Duspěva, předseda představenstva ČEPRO.

Celou kampaní bude zákazníky provázet jezdec české rally Václav Pech, jehož je značka EuroOil dlouholetým partnerem. Václav Pech skončil v posledním závodě v Rallye Šumava na skvělém druhém místě – video zde: