„Do soutěže jsme přihlásili šumivý nealkoholický nápoj britského výrobce Healthy Sales Group - Switchle, se kterým jsme vyhráli cenu Obal roku. Protože jen přes vítězství v národní soutěži (pro český a slovenský trh je to právě OBAL ROKU) lze vstoupit do světové WorldStar,“ komentuje Štěpánka Líznerová, CEO Colognia press. Switchle je osvěžující a chutný nealkoholický nápoj pro dospělé, který podporuje zdraví, pomáhá udržovat dobrou postavu. Na trh vstupuje ve třech chuťových variantách. Oblíbenou malinu a granátové jablko doplňuje stále populárnější kurkuma, zázvor a rooibos, získávaný z keře čajovce kapského.

 Ilustrační foto.

Healthy Sales Group - Switchle/Foto:Autor článku.

Použili jsme samolepící etiketu vyrobenou z materiálu fasson shrink vinyl a obal jsme zhotovili technologií flexotisku. Podařilo se vhodně skloubit osobité vlastnosti etikety, potisku a podkladu. Grafický design harmonicky ladí s kovovým materiálem a vytváří působivý metalický efekt. Etiketa má luxusní vzhled a je dokonale odolná vůči orosení.

 

Pro vice informací: www.worldstar.org