Máte ve svém okolí podnikatele, obchodního partnera nebo šéfa, ke kterému vzhlížíte a chtěli byste mu vyjádřit veřejné uznání za jeho odpovědný přístup k podnikání, osobnostní kvality nebo férové jednání? Až do konce června můžete své vzory nominovat na ocenění Český Goodwill, abyste jim veřejně vyjádřili vaše uznání.

Samotná nominace je pro podnikatele tím největším oceněním. Projekt Český Goodwill je přitom založený primárně na nominacích veřejnosti. „Jedním z důvodů je naše snaha motivovat veřejnost k pozitivnímu zamyšlení," vysvětluje ředitelka poradenské skupiny HPCG Lenka Hlavatá, která projekt organizuje, a dodává: „Dalším z důležitých důvodů je skromnost. Tato vlastnost zdobí většinu skutečných podnikatelů, kteří pracují poctivě, starají se o své zaměstnance a vytvářejí opravdové hodnoty."

Nominace na ocenění Český Goodwill je také velkou morální vzpruhou. Tu pocítil i Miroslav Krištof, který je jednatelem firmy LORIKA a v loňském ročníku obsadil stříbrnou příčku v kategorii Mecenáš. „Český Goodwill nám umožnil poznat mnoho zajímavých a inspirativních lidí, kteří nám potvrdili, že v podnikání mohou jít ruku v ruce úspěch, poctivost i pomoc druhým," říká Krištof, pro něhož byl rok 2015 od počátku plným změn. LORIKA totiž po dvaceti letech existence začala podnikat jako ryze rodinná česká firma.

Inspiraci, koho nominovat, naleznete ve videu Český Goodwill 2016

V uplynulých ročnících se podařilo ocenit na 140 firem od těch nejmenších, ryze rodinných až po velké české i mezinárodní firmy. Společný mají jeden cíl - podnikat odpovědně a rozvíjet tak pozitivně prostředí, ve kterém působí.

Pokud tedy máte ve vašem okolí podnikatele nebo společnost, kterých si vážíte a chcete jim vaše uznání vyjádřit veřejně, vyplňte jednoduchý on-line nominační formulář na webu cesky-goodwill.cz. Vaši nominaci zašlete nejpozději do konce června. Účast v projektu je pro nominující i nominované zdarma. Nad transparentním průběhem dohlíží společnost TÜV SÜD Czech.