Více než o čtvrtinu se zvedly prodeje společnosti Tech-lit dodávající průmyslovou chemii. Navíc se o desetinu zvedla také průměrná hodnota objednávky a o 40 procent vzrostl objem doobjednávek, kdy si zákazníci objednají zboží nad rámec pravidelného závozu. To vše díky nasazení řešení mForce CRM, které obchodníkům umožňuje vyřizovat objednávky na tabletu přímo v terénu. Nejenže mohou vše rovnou zadat, ale současně vidí stav skladu a mohou zákazníkovi s jistotou potvrdit, kdy zboží dostane. „Chtěli jsme obchodníkům ulehčit práci a tušili jsme, že by nový systém mohl zvýšit i prodej, ale musím říci, že nás skutečná čísla příjemně překvapila," říká Robert Škaloud, ředitel společnosti Tech-lit.

Prodejce brusiv a souvisejících služeb pro průmyslové podniky, firma Abrasiv, má s mForce CRM podobné zkušenosti. „Nový systém usnadnil organizaci schůzek u zákazníků, dal obchodníkům rychlý a jednoduchý přehled o objednávkách a fakturaci a šetří čas při vytváření nabídek. Velkým přínosem je mobilní aplikace," říká Jana Raclavská ze společnosti Abrasiv.

Velkou výhodou aplikace je, že se na straně zákazníka obejde téměř bez investic, protože systém běží v cloudovém prostředí Microsoft Azure, tedy v datových centrech Microsoftu. „Cloudová platforma Azure zajišťuje dostatečný výkon a také bezpečnost dat," doplňuje Jan Sekerka, Audience Evangelism Manager ze společnosti Microsoft. Zákazníkovi tak díky cloudovému řešení stačí pouze počítač nebo mobilní zařízení, více nepotřebuje. „Ideální jsou tablety, protože jejich velikost a výdrž je dostačující, jsou vždy k dispozici a hned je možné zadat potřebné údaje," říká Ondřej Bulíř, jednatel společnosti mForce, která mobilní řešení vyvíjí.